De ce sa alegi Voiaj?
- Flexibilitate in alegere - 3 planuri de acoperire teritoriala, in functie de nivelul de protectie dorit
- Compensare a costurilor generate de anularea si intreruperea calatoriei prin Clauza Storno
- Acoperire de cheltuieli medicale si de repatriere aferente imbolnavirii cu COVID-19, daca starea de urgenta este declarata atunci cand asiguratul este deja in tara de destinatie.
Principalele acoperiri ale Voiaj
Acoperirea cheltuielilor
medicale efectuate in urma
unui accident sau a unei
urgente medicale
Acoperirea cheltuielilor de
repatriere in cazul unei
urgente medicale sau deces
Ai la dispozitie un proces simplu si rapid
de solutionare a daunei
Intrebari frecvente
Politele de calatorie emise de Allianz-Tiriac vor acoperi cheltuielile medicale si de repatriere aferente imbolnăvirii cu COVID-19, iar pentru clientii care aleg clauza Storno* vor fi acoperite si cheltuielile aferente anularii sau intreruperii calatoriei.
Exceptie fac calatoriile in SUA si Canada, precum si cele in tari aflate in stare de urgenta in ziua anterioară intrarii in vigoare a fiecarui risc asigurat.
Riscul este insa acoperit daca starea de urgenta este declarata atunci cand asiguratul este deja in tara de destinatie.
*Clauza Storno poate fi achizitionata doar prin intermediul unui reprezentant de vanzari Allianz-Tiriac.
- Planul A: In toate tarile cu exceptia SUA, Canadei, Romaniei si tarii de rezidenta a persoanei asigurate
- Planul B: In toate tarile cu exceptia Romaniei si tarii de rezidenta a persoanei asigurate
- Planul C: In Bulgaria, Turcia, Grecia, Cipru, Malta, Italia, Croatia, Spania, Portugalia, cu exceptia tarii de rezidenta a persoanei asigurate.
Completeaza-ti asigurarea Voiaj cu:
- Asigurarea optionala de accidente persoane
- Asigurarea optionala a bagajelor*
- Asigurarea de raspundere civila fata de terti
- Clauza storno.
- * In cazul in care nu ai atasata aceasta clauza suplimentara, deteriorarea bagajului pe durata in care acesta este lasat in grija unei companii de transport, precum si cheltuielile efectuate pentru achizitionarea bunurilor de stricta necesitate, in situatia in care bagajul a fost livrat de transportator cu intarziere, nu sunt acoperite de polita de calatorie Allianz-Tiriac.Raspunderea in cazul intarzierii, deteriorarii sau pierderii bagajului, apartine companiei care a efectuat transportul: companiei aeriene, companiei de transport auto, sau altui transportator (feroviar, naval, etc), astfel ca, demersurile necesare pentru recuperarea prejudiciului trebuie indreptate catre acestia, conform legislatiei in vigoare.